סודות תקציב הפרסום שלכם נחשפים: בחרו באפיקים הנכונים באמצעות ניתוח מקצועי שוטף ובקרת קמפיין
הפרסום המקוון מהווה אפיק מרכזי בתמהיל הפרסום של מרבית החברות במשק, החל מעצמאים ונותני שירותי וכלה בחברות ענק. עם זאת, מרבית החברות הבינוניות והקטנות מתקשות
דף הבית » מאמרים
הפרסום המקוון מהווה אפיק מרכזי בתמהיל הפרסום של מרבית החברות במשק, החל מעצמאים ונותני שירותי וכלה בחברות ענק. עם זאת, מרבית החברות הבינוניות והקטנות מתקשות
כמעט 90% מתקציב הפרסום של חברות בינוניות מושקע היום בדיגיטל באפיקים שונים. פרסום כתבות ממומנות באאוטבריין וטבולה, פרסום ברשתות חברתיות, פרסום ממומן במנוע החיפוש של